lindaanneflod.blogg.se

Hej hopp!

Publicerad 2016-04-07 10:51:59 i Allmänt,

Hallå där!
 
Torsdag förmiddag och ruskväder ute. I tisdags var det äntligen dags att ta bort allt förband, så skönt! Det såg riktigt bra ut trots ett långt ärr.... Jag har samlat på mej en hel del ärr nu, vilket jag inte störs av, märkena är bara bevis på att jag lever....
 
Jag är fortfarande öm på benet och är både gul och blå!! Stygnen ska försvinna av sig självt. Provsvaren dröjer nog minst en vecka till....
 
 
 
 
 
 
 
Just nu har jag feber och ont i halsen också, förmodligen Sanna som smittat mej!!
Mollie är bättre i magen, tack o lov! Nu har jag satt henne på en bantningskur vilket är välbehövligt med tanke på hennes taskiga bakben! Hon är inte helt nöjd den lilla hönan :D
 
Det plingade alldeles nyss på dörren, det var brevbäraren som hade ett paket till mej!! :D
Ett "Burn Cancer" ljus som doftar underbart!! Tusen tack fina Johanna. J med familj, du ska bara veta hur glad jag blev! Du är helt fantastisk <3
 
 
 
 
 
 
 
Igår dök pappa upp med två torskpaket, jag fixade en supergod gratäng med torsk, purjo, champinjoner, grädde, dill, citronpeppar och salt.
Idag blir det sängen och Tv........
 
Kram alla! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela