lindaanneflod.blogg.se

Hejsan!

Publicerad 2015-05-18 20:26:02 i Allmänt,

Tiden bara rusar iväg!! Jag har spenderat mycket tid på kusten där jag faktiskt lyckades bränna mej i solen! Blev dock inget dopp i havet denna gång.
Sjukhuset ringde så imorgon ska jag operera ut venporten som sitter under huden med tillhörande slang som går upp mot halsen och vidare ner emot hjärtat. Jag kommer vara vaken och får lokalbedövning, jag kommer kräva mängder med lugnande, jag minns vilket helvete det var när de opererade in den!!
 
Just nu slappar jag bara i soffan efter en dag på stan med Cissi, vi hade lite att bubbla om! Tack för livet Cissi!! Hanna saknades men det tar vi igen senare i veckan! Nu väntar jag på att Anne ska dyka upp :D
 
Just nu har jag inte mycket att klaga på och hoppas att det förblir så, jag är fortfarande inte helt i form, alla cellgifter gjorde sitt jobb väl kan man säga..... Och det ska bli underbart att slippa venporten, jag vill inte ha något kvar som påminner mej om cancern. Håret växer utav bara helvete nu och det ser förjävligt ut, får det bara växa lite till så har jag en hjälm!!
 
Sanna vill vara med under operationen imorgon, får se om det går för sig!
 
 
 
 
 
 
 
Kram från mej <3

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-05-19 08:45:34

Lycka till med op! hoppas du får ha dotra med dig alltid skönt med lite stöd från någon... härligt att håret börjar växa ut och den däringa hjälmen som håller på att formas kan du ju färga i olika färger! ;-) kramiz

Svar: Haha, ja det kan bli färgglatt 😃 Kramar!
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela