lindaanneflod.blogg.se

Nu är jag åter sänkt....

Publicerad 2015-01-25 01:34:07 i Allmänt,

Hallå alla fina!
 
 
Nu är det åter dags för pest och pina, jag är så svag som man kan bli, vill bara att gifterna ska göra sitt och sen lämna min kropp!! Sovit mest hela dagen, fundera just på när jag duschade sist?
Har haft en bra vecka i alla fall, umgåtts med kära vänner. Pernilla har varit en stor hjälp, hon har spikat och borrat så grejer kommer upp på väggar och tak. Vi stötte på problem när min ljuskrona skulle upp och vi blev tvungna att ta hjälp av en karl, känns lite förnedrande! Micke Ö var så himla gullig och hjälpte till så nu hänger kronan på plats!
Strax efter att Micke åkt så ringde han och berättade att han fått p-böter på 1000 kr!! Gissa om jag fick dåligt samvete, nu kan jag knappt se den där jävla ljuskronan!!
 
Operationen närmar sig snabbt och jag mår dåligt över det, jag är både rädd och ledsen, önskar att allt bara kunde vara över.... Tänker mycket på det ögonblicket när jag sövs och då jag vaknar upp, det blir kämpigt och tungt!
 
Jag försöker blicka framåt och då får det blir en resa.... Maldiverna eller Thailand igen är min önskan! Nåja det känns så himla avlägset just nu....
 
Jag känner stor tacksamhet varje dag, jag är lyckligt lottad som har mina nära, kära och alla underbara vänner runt om mej, utan Er går detta aldrig vägen! Inga mediciner i världen kan ersätta er!
 
Nu ska jag hålla mej vaken och se när de mosar på varandra! Heja Alex!!
 
Kram från mej!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-26 07:03:07

Usch, känner verkligen med dig...hoppas att du snart mår bättre och får lite andrum innan op...styrketankar och kramar i massor

Svar: Ja nu är det tungt, ont i magen, frossa o feber. Jag får härda ut några dagar till. Tack o lov så är detta sista gången. Kram tillbaks ❤️
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela