lindaanneflod.blogg.se

Mardrömsvecka....

Publicerad 2015-01-30 15:26:05 i Allmänt,

Hej alla!
 
 
Jag har inte haft ork att skriva men idag blir det några rader. I en vecka har jag nu varit så satans dålig, det var den värsta veckan av alla och inte riktigt över än men något bättre! Jag tackar gud att det även är den sista!
I måndags fick jag ringa mamma storgråtandes, då orkade jag inte ens rasta Mollie, jag vaknade med frossa, hög feber, stora blåsor i munnen och det värsta av allt.... magvärken!!
Mamma som alltid ställer upp kom hit och hjälpte till och tog med sig Mollie hem sen har jag i stort sett bara sovit och druckit lite vatten.
Tisdagen blev ännu värre, orkade knappt ta mej upp och det skedde även en liten olycka!! Kändes förnedrande men vad fan ska man göra?? Jag blev nödig och jag var för långsam (eller vägen till toan var lång) jag sket helt enkelt ner mej!! Trosorna tog jag förväl av men min onepiece hade jag inte hjärta att slänga.....
Så sorry Sanna, det är väl du som tvättar :D...... Lite rättvist med tanke på alla små skitkläder jag tvättat åt dej <3 Jag lovar att hålla tätt och inte göra om det!!
 
Måste bara visa mina härliga sockor som jag fick från finaste Annelie F, hon är en bitch på att sticka! Tack snälla rara du <3
 
 
 
 
 
 
I veckan har jag i alla fall pratat med min härliga vän Åke, gud vad jag saknar våra galet roliga MC-turer, de kommer jag alltid minnas med glädje och gapflabb!! Han har förmågan att få en och skratta hur illa det än är och även denna gången i telefon! Jag hade precis tagit en smärtstillande supp när han berättar något roligt!! "Nej jag får inte skratta då flyger suppen ut igen" utbrister jag.... Åke: "Hörreduuu, du har väl inte hunn i närheten?"
Han var nog orolig att Mollie skulle få en "patron" i skallen!! Hahaha.... Du förgyller min tillvaro <3
 
Mamma och Sanna var på hindersmässan igår och jag fick en krya-present av Sanna!! Vi kollade på den igår kväll, Skäringer är bra som vanligt! De fixade även en god fiskgratäng som jag åt lite av och t.o.m. fick behålla! Tack <3
 
 
 
 
 
 
Så här ser det ut idag! Två trötta hjältar.... Den mörkaste av dem kan man få damp på, han släpper skitar som luktar död och det sker hela kvällar och nätter och det är inga smygare direkt, förut visste jag faktiskt inte om det var Dexter eller Sanna men nu vet jag.... Det är en jävulsk doft!! Mamma hade förslag på att hänga en doftgran längst ner på svansen :D Nåja, tur för honom att han är snäll och har en otrolig charm <3
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag bara hämta kraft och försöka käka något, operationen närmar sig!! Här är två av mina energigivare (eller skitlukts-spridare) Jag känner mej tillfreds i själen och blickar framåt!
 
 
 
 
 
 
Ha det gott och STOR kram till alla <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2015-01-30 15:44:37

Tråkigt du mår inte 😢😢😢😢
Tusen kramar
❤️❤️❤️❤️😘😘😘

Svar: Snart vänder det kära faster!! Tusen kramar! 😘❤️😘❤️
Linda Anneflod

Postat av: dannie

Publicerad 2015-01-30 17:58:58

Hörrreduuuu hahahahaaha ja Åke! Kämpa Linda! Du är så jävla stark, vi pratar om dig på jobbet så din låga hålls tänd! 😊😘

Svar: Härligt att höra Dannie, saknar alla skratt o tokiga kollegor!! Kram! 😘💕
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-31 10:32:22

Men då...vilket skit du går igenom nu...läser att många skriver om din styrka och jag kan bara hålla med, vilken kämpaglöd du besitter och de ät väl tur de...hoppas innerligt att värken i magen och blåsorna i munnen gett med sig...och som vanligt kommer ett gäng värmande kramar och styrkektankar i mängder! =)

Svar: Tack fina....Jag känner mej bättre idag!! :D Stooor kram <3
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela