lindaanneflod.blogg.se

Nattsvart....

Publicerad 2015-02-25 21:51:12 i Allmänt,

Trodde inte jag skulle hamna här, allt har sett så ljust ut men nu sitter jag här och allt känns bara svart..... Vill inte någonting längre..... Tog mej i alla fall till läkarbesöket idag och höll skenet uppe, tror jag hörde hälften av vad de pratade om.... Just nu vill jag bara avbryta alla behandlingar, så trött på allt.....
Såren stretar, drar och värker.... Ser inget ljus överhuvudtaget, jag förstår de som inte orkar och ger upp, känslan är fruktansvärd.....
Jo jag tänker fortsätta kampen, jag låser in mej, gråter ut i några dagar, sen hoppas jag se ljuset och glädjen i livet igen.....
 
Kram <3

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-02-26 07:14:07

...MEN usch så jobbigt =( ....Du har tuffat på så länge nu och jag tror inte att någon orkar att gå igenom de du gjort och gör utan att orken tryter... du har en kämpaglöd som falnat lite men snart är du på topp igen... skickar massa energipåfyllande styrkekramar

Svar: ❤️ Kram ❤️
Linda Anneflod

Postat av: k

Publicerad 2015-02-27 11:07:37

...kikar in och önskar dig en skön helg utan massa stret och ont i såren! kramiz
...och energipåfyllande styrketankar såklart! =)

Svar: Tack du underbara kvinna! Önskar dej detsamma! Kram ❤️
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela