lindaanneflod.blogg.se

Jag gjorde det.... Igen!

Publicerad 2015-04-13 11:11:37 i Allmänt,

 
 
 
Hallå där kött o blåbär!
 
Veckorna går så fort, idag var det den 19e strålningen, 11 gånger kvar nu! Huden ser fortfarande fin ut.
Det jobbiga är ärrmassagen som jag ska utföra, jag tycker fortfarande att det är läskigt att ta på det området.
I helgen fick jag hjälp av Sara, min kusins äldsta dotter, det måste sett riktigt skumt ut ;)
Jag försöker göra det bästa av dagarna även om det många gånger känns lite motigt, man får försöka förgylla dagarna så gott det går.... Ibland behövs det inte mycket för att man kan känna sig nöjd, för mej kan det räcka med ett gott skratt!
 
I veckan som gått hann jag ta en lunch med en fräsch småbarnsmamma, hon hade med sig en present som hon lagt ner mycket tid på, vilket pyssel! Du är så duktig, den blev sååå fin och jag blev så glad! Tusen tack Pernilla med världens sötaste lilla groda <3
 
 
 
 
 
 
 
I helgen packade jag o kusin Martina bilen och åkte ner till Grebbestad där flera släktingar bor och det blev mycket skratt o galenskaper även denna gång! Skillnaden är att denna gång stod inte jag för galenskaper men det tar jag igen dubbelt upp nästa gång! :D
En helg går så fort, jag hann inte träffa alla som jag ville men jag kommer snart åter!
I fredags svängde vi våra lurviga på Tanumstrand, jag har fortfarande ont i benen!
På lördagen blev det lite shopping på Happy Price och Sportshopen. Sen besökte vi Amanda på hennes sommarjobb..... Tack för god mat o dryck, du skötte servicen galant! Jag kommer äta där många gånger men bara när du jobbar Mandis!
På fredagskvällen drog jag självklart en ost-langos, två tuggor o sen var den slut!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag blev glatt överraskad av detta armband som jag fick av Sara, det värmde mitt redan varma hjärta!
Och denna ljuvliga gose fick jag äntligen med mej hem, den fick jag av kusin Patrik o hans underbara familj i oktober! Ellie o Melina, jag ska ta hand om nallen o krama den ofta <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Även denna vår hade katten Hildur en kull med tre söta kattungar. Mollie är inte direkt förtjust i dem, hon blir besvärad och tycker det är allmänt otäckt!
 
 
 
 
 
 
 
Lördagskvällen blev lugn för min del, min ork är inte som den brukar riktigt än.
De andra for iväg på galej medans jag, Sara, hundarna och katterna slappade framför TVn.
Jag vaknade dock mitt i natten med ett ryck! Där står Amanda och stirrar på mej, jäkla galning!! 
Hon kunde inte sova och jag blev livrädd!! Jaha, där blev vi två som inte kan sova, vi surrade en stund innan vi lyckades somna.
 
Ja herregud säger jag bara när jag ser mej själv på klippet när jag hoppar i havet!! Hur mycket har jag svullat ut egentligen?? Jag har liksom blivit mjuk o fluffig som en bakelse :D
Men jag kan inte skylla på något, jag har ätit och unnat mej som att var dag vore den sista! Jag fullkomligt älskar mat! Jag har nog tröstätit en hel del också.... Men nu måste jag få bort några kilon mest för att jag vill komma i mina jeans men också inför den sista operationen som blir om några månader.... De nya tuttarna!!
Minus 8 kilo så är jag nöjd och mår som bäst.... Men jag ska inte bli hysterisk o banta ner mej som jag brukar, jag ska bara tänka på vad jag stoppar i truten! Omeletter och soppor, låter ju fantastiskt gott!
 
Här är bryggan jag hoppade ifrån, det blåste som aldrig förr och det var verkligen svinkallt!
Doppet gjorde jag i söndags morse. Sara och hundarna var med mej i stormen! Sara filmade men hon skrattade mest!
Jag var bara tvungen att göra ett hopp utan bröst, kallt, men så himla uppfriskande, kan tippa på att temperaturen ligger runt 5 grader.
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas denna vecka rullar på lika snabbt!
 
Kram alla <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 11:19:45

Du är så stark älskade kusin! Vi siktar in oss på 16 maj då jävlar ska vi ner o svänga våra lurviga igen ☺❤❤❤

Svar: Självklart! 😘
Linda Anneflod

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 11:20:08

//martina

Svar: 👍😘
Linda Anneflod

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-04-13 11:23:32

coola bilder

Svar: Tack! 😃
Linda Anneflod

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 23:37:37

Heja din friskus! Tänker på dig...ofta ❤️
Är i Örebro 23 april. Kan vi ses då? Jag kan efter 13.00. Kram Pernilla

Svar: Det kan passa bra! Vi hörs av! Kraaam 💕
Linda Anneflod

Postat av: Madde

Publicerad 2015-04-14 21:01:43

Du e GALEN 😱😱 Man kan inte bada nu ⛄️⛄️⛄️ Kämpa på med massagen 👍 Kramiz du underbara människa & tack för senast ❤️❤️😘

Svar: Jag som ska tacka! ❤️😘 Kramar!
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-04-21 20:26:52

Haha du e för stollig, INGEN skulle kunna få mig att hoppa i... eller jooo kanske under pistolhot men de e tveksamt! ;-)
Hoppas allt rullar på som de ska så du får de nya tittsen... kramelikraaaam

Svar: Haha.... Kram tillbaks! 💕
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela