lindaanneflod.blogg.se

Försöker känna julfrid....

Publicerad 2014-12-22 19:38:50 i Allmänt,

Hej alla fina!
 
 
Idag har jag varit på USÖ 2 ggr, en gång i morse för att lämna blod sen tillbaka för att träffa läkaren.
I morgon är det åter dags för cellgifter, läkaren vill även att jag ska fylla på med 2 påsar blod då mina värden var låga, det blir många timmar i morgon! Tack o lov följer bästa Anne med och håller mej sällskap <3
 
Jag är äntligen klar med alla julklappsinköpen och jag känner mej sååå nöjd, mindre nöjd är plånboken! I dag hade jag bara några klappar kvar, mamma var med mej ut, tack mamma för att du alltid ställer upp när jag inte orkar <3
 
I lördags så var vänner och kolleger på julbord, jag var tyvärr för dålig för att vara med men jag vet hur himla kul ni hade, jag hade nämligen en alldeles egen paparazzi på plats som uppdaterade mej under kvällen med massa fina bilder, ni var så fina allihopa....  Själv åt jag skinkmacka som jag även fick behålla :D Tusen tack fina paprazzi <3
 
Att mina tjejer är 18 år har jag fortfarande svårt att smälta! Sanna var på Strömis och firade. Vakten hade sagt lite snäsigt "Det är alltid födelsedagsbarnen som blir fullast"! Men Sanna har svar på tal och säger "Det hade räckt med ett grattis"!! Nåväl, hon kom hem sent och pratglad, det såg ut som hon vänt upp och ner på ett par hålfotsinlägg när hon gick.... nedrans unge!!
Tina firade i Fellingsbro med vänner, hon var på tjejfest, fast tvärtom, många killar. Vet inte riktigt vad de hade käkat, hon hade en släng av magsjuka i lördags.... nedrans unge!!
 
Här är halssmyckena Sanna och Tina fick i fredags på deras 18-årsdag, bild på fram och baksida.
 
 
 
 
 
 
Ha det gott alla!
 
Kram från mej!
 
 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2014-12-22 19:54:51

Ja, dessa underbara ungar😃
De måste brås på dig😉 vilka fina halsband!
Hoppas det går bra i morgon😘 och att du och dina nära & kära får en fin jul ❤️❤️❤️

Svar: Hahaha, tack Madde!! Önskar dej och de dina detsamma! 😘❤️
Linda Anneflod

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-12-22 20:00:50

Varsågod💕

Svar: Du är en pärla i alla lägen! 😘
Linda Anneflod

Postat av: Din dagmamma.

Publicerad 2014-12-22 22:35:16

Önskar dej och dina tjejer en riktig God Jul. Hälsa Liz. Styrkekramar från Åviksvägen.

Svar: Tack detsamma bästa dagmamma! Ska hälsa till mamma. Stor kram 💕
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2014-12-24 21:51:39

Hoppas du fått mått bra idag och njutit av julen...här firar vi inte så vi har bara varit...skönt de med!...ha de bäst och hoppas magskrället håller sig lugn för dig! kramelikraaam

Svar: Julen var lugn o fin, magen var okej.... Nu är det soffan som gäller och bara njuta och vila! Baravara är inga fel alls, det är många som skulle behöva ❤️ Stor kram 😘
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela