lindaanneflod.blogg.se

En lagom jul....

Publicerad 2014-12-26 15:52:12 i Allmänt,

God fortsättning alla!!
 
 
Min jul var alldeles lagom, god mat och fina klappar, ingen stress alls med undantag för Tinas övningskörning på Käglan!! Varit med mina nära och kära <3 Det finns inget bättre än att få ge bort julklappar, hoppas alla blev nöjda :D Jag vill tacka alla för julklapparna, jag blev så glad!! Jag tackar även för alla nitlotter!! Hahaha!!
En grej jag är speciellt nöjd över är 3 biljetter jag köpte till mej och tjejerna "Avig Maria" med Mia Skäringer den 8 mars, det blir toppen!!
 
 
 
 
 
 
Resten av julen har tillbringats i soffan med mycket film och sömn, drömmer mej bort till vita stränder med klarblått vatten, det enda jag riktigt längtar till just nu men det lär ju dröja.... Tänk 2-3 veckor att bara andas och vara <3
 
Jag fick både blod och cellgifter dagen innan julafton så nu är det bara att räkna dagarna tills magvärken, blåsorna i munnen och rinnande ögonen sätter fart.... Men jag härdar ut, den 13 januari får jag min sista dos av cellgifter (hoppas jag)!! Sen följer ju allt det andra med operationer, strålningar o.s.v.... Känns som det aldrig får något slut.... Pust!!
I tisdags blev jag förväxlad i väntrummet då jag skulle få gifterna! En annan sköterska än Karin som jag brukar ha hälsade att jag kunde slå mej ner en stund. Efter en stund kommer hon och jag följer snällt med och tänker att Karin är kanske sjuk idag. Då säger hon "Visst är det väl Agneta"? Neeej svarar jag och skrattar medans jag tänker....och du är inte Karin!!
 
Idag kom en så fin julklapp nämligen min underbara vän Monica (Monky), det är så himla roligt att ses då det inte blir så ofta, vi bor ju många mil ifrån varandra men milen spelar ingen roll vi kommer alltid vara nära i våra hjärtan <3 Tack för besöket och presenterna <3 Vi har slutat hålla tårarna tillbaka när vi skiljs åt.... Det är omöjligt!!
 
Även Mollie har blivit bortskämd i jul och idag kom våra rara grannflickor med julklappar och tog med henne på en promenad, lyckliga hund <3
Jag ska beställa denna trappa till Mollie och hennes taskiga bakben så hon kan krypa upp i soffan när hon vill!
 
 
 
 
 
 
Önskar alla en fin kväll och laddar för V75!
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-12-26 17:09:33

Vad bra du skriver. Tänker mycket på dig och önskar dig allt väl.
Tack för att du är så gullig med mina tjejer! Det betyder massor för dem (och mig).
Är något vi kan göra så finns vi nära. Ta hand om dig. Hälsningar Johanna.

Svar: Tusen tack själva, skönt att ni finns nära, det är guld värt och en trygghet för mej om det krisar till sig någon gång! Kramar till er!
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2014-12-28 10:03:03

God fortsättning till dig med, hoppas du slipper dessa vidriga magplågor!. Härligt att ha något att se fram emot med dina tjejjer, hon e ju galet rolig Mia Skäringer! =D Ha en bra dag och önskar dig de bästa 2015 kan ge...ett år med massa glädje, spänning och fina människor omkring dig! kramelikraaaaam

Svar: Detsamma!! Herregud vad söta valparna är och redan 4 veckor!! Tusen kramar fina du ❤️
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela