lindaanneflod.blogg.se

En helt okej onsdag

Publicerad 2014-08-20 21:07:58 i Allmänt,

Vaknar upp och funderar, vad är det för dag? Jo onsdag och cellgifter! Bring it on!!
Min älskade vän Pernilla blir mitt sällskap idag. Hon kommer instormandes med ett paket i handen!!
I detta paket ligger ett armband skapat av The One and Only Maria Jansson, blev alldeles varm i hjärtat!! Vet inte hur många tack som räcker?
Tack Pernilla o Maria!!
 

 
 
Klockan 14.00 befinner jag mej på onkologiska behandlingsenheten och gifterna mottages under ca 2 timmar, under tiden får jag ett riktigt bukras!! Ingen aning varför, kan vara gifterna. Drar in hela anordningen på toa.... Tack toa!! 
Kommer ut likblek " Pernilla, don´t go in there!!!!
 
 
 
Väl hemma förbereder jag för en middag med faijitas, gott som sjutton!! Får ett sms från underbara Anneli A.... Hemma? 
Hon kommer några minuter senare med detta!! Hur mycket bröd och kakor som helst, hembakt!! 
Sanna testar några kakor...... Fy fan, godaste jag ätit!! Tack fina Anneli!! <3
Säger bara .... Leila, du ligger i lä!!
 
 
Lugn kväll nu..... Sanna har cyklat med rottisen Dexter, hon har lurar i öronen, tappar en redbull samtidigt som polisen passerar henne, de försöker få hennes uppmärksamhet utan framgång! De slår då på blåljusen, vilket hon REAGERAR på!! Polisen: Du tappade något, vi trodde det var öl :D
Hahaha....... 
 
Kram alla!!
 

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2014-08-20 21:21:04

Det märks att du har fått riktigt bra kläm på hur en blogg ska se ut! Jävlar i mig vad fin du har fått den :-)!

Härligt att se vilka fina vänner både du och jag har. A:s bakverk fick mig att vattnas i munnen, Har en sån jävla 2 dag idag men imorgon ska det ätas :-)

Skickar dig en ZyberKram till vi ses snygging!



Postat av: G S

Publicerad 2014-08-20 22:10:19

Tack för att du bloggar så vi får följa med på din resa, skrattar och gråter omvartannat! Mötte Å idag på fyrhjuling, skrattde när jag kom ihåg vad du sa om snaggningen! Kram min vän! Pöss <3

Postat av: Madde

Publicerad 2014-08-20 22:53:22

Du e alldeles underbar! Och fina vänner kan man aldrig få för många av :) Karm på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela