lindaanneflod.blogg.se

Nöjd nöjd nöjd!

Publicerad 2019-02-18 19:00:00 i Allmänt,

Hej igen!
 
Idag var det återbesök hos plastiken efter fettpåfyllning i brösten och tillsnyggning av ärret på magen som var i oktober förra året!
Jag fick träffa ännu en ny plastikläkare, mycket bra och trevlig då jag fick min vilja fram (som vanligt) Hahaha..... Vi ska fylla på fett ännu en gång för att få till formerna så bra som möjligt. Läkaren var nog nöjd som det är.... men det kan alltid bli bättre sa jag! Nu får jag vänta på kallselse och bli sövd yttligare en gång, känns lite onödigt att träffa narkosläkare igen, vi brukar ju ändå göra som vi brukar! Jag vet att sjukvården har det kämpigt idag och jag lider med personalen men vi får ändå inte sluta skrika och kämpa som patienter och jag hoppas våra skrik hjälper sjukvårdspersonal att få till bättre villkor och löner!! Min resa är i slutstadiet och jag kommer blogga mer så fort jag får tid för operation!
 
Tusen kramar och jag är så nöjd! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela