lindaanneflod.blogg.se

Efter operationen!

Publicerad 2018-10-19 11:02:04 i Allmänt,

Hej alla! Nu var det längesen jag skrev men det är inte förens i onsdags det hände något, min återuppbyggnad på plastiken! Jag korrigerade det fula ärret på magen som jag fick infektion i förra sommaren. De fettsög även olika delar på kroppen för att fylla ut brösten, denna gång tog de fett från magen. Denna fettuppbyggnad kan komma att ske 1-2 ggr till! Men nu ska fettet sätta sig, ska tillbaka om 3 månader. Nu är jag helt inlindad över magen och har ingen aning om hur det ser ut, på onsdag ska jag tillbaka för att kontrollera såren och då får jag se, nu är det knepigt med dusch o hygien kan ni tro! Jag har förmodligen stora blåmärken över hela kroppen efter fettsugningen! Jag äter antibiotika i 10 dagar för att undvika infektioner, samt spruta i låret varje dag för proppar! Sanna sov hos mej första natten, vilket jäkla sällskap, hon låg bara o sparkade på mig! Hahaha! Lägger ut en bild hur jag såg ut innan operationen, kirurgen ritade hejvilt över ställen han kunde suga fett, t.o.m. utsidan av låren och insidan av knäna 😃 
Just nu känns det som jag blivit överkörd! Ont det gör ont....

Zigge har varit ett ypperligt bra sällskap de stunder han sover, lilla plutten! Jag skriver igen nästa vecka då jag får se såren! Eller innan eftersom jag lär ha långtråkigt! 😂

Kram alla! ❤️


(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Postat av: Veronika Gilljam

Publicerad 2018-10-30 14:39:57

Hej Linda det var längesen jag var på din sida Jag har inte fått några rapporter ifrån dig att du sdkrivit mer men ser att det har hänt en hel del sen sis. Äntligen Är du nära ditt slutmål. Fantastisk känsla. Men hur gick det för din hund där man hittade en knöl som växt? Jag är själv sjukskriven i 4 veckor efter en gastric bypass operation. Lider med dig. Din kropp har haft svårt att återhämta sig. Det måste ha varit besvärligt. Tänker på dig och tycker att du är så stark. Massa kramar till dig

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-02 13:47:47

Hej Verran! Krya på dej efter op! Mollie fick domna in i maj, hennes hjärta var dåligt, knölen var ofarlig! Jag börjar äntligen se slutet nu! Kan bli någon mer fettsugning innan bröstvårtorna som blir det sista! Stor stor kram på dej! ❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-02 13:50:05

Hej igen Verran! Mollie fick inte domna in utan somna in!! I juli skaffade jag lille Zigge! 😃 Kram kram!

Postat av: Veronika Gilljam

Publicerad 2018-11-02 14:54:58

Åh det var verkligen tråkigt att höra Mollie. Allt på en gång för dig. Zigge får vara första sidan i din nya bok och ditt nya kapitel. Jag trodde mitt liv var kämpigt men det är inte jämförbart med ditt. Dock gjorde dem en biopsi på mig när dem skulle operera för gastric bypass och hittade en röd och svullen hals som jag väntar provsvar på. Michelles pappa fick elakartad strupcancer förra året men har hittills friskförklarats efter strålbehandling. Min mans son körde ihjäl sig förra året. Skulle blivit 20. Ha en fin helg nu och hör gärna av er till mig vid nästa återträff? 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela