lindaanneflod.blogg.se

Tiden rusar iväg....

Publicerad 2017-09-29 11:43:11 i Allmänt,

Hej igen!
 
Tiden går med en väldans fart, läkningen tog några månader samt 5 penicillinkurer! Äntligen börjar livet se lite normalt ut igen, jag har börjat jobba, gissa om jag varit trött i både ben och huvud! Har stupat i säng efter arbetspassen men det går snart över. Så kul att vara tillbaks och få träffa alla härliga kollegor igen, kanske är svårt att förstå min känsla men för mej är det stort, liksom ett kvitto på att jag mår bra, jag kommer längre ifrån det mörka och kämpiga som varit....Så lite värk i ben och fötter ska jag inte gnälla över!
 
Nästa vecka ska jag för första gången träffa Mattias, kirurgen som opererade mej i maj, vi ska diskutera resultatet, är vi nöjda eller ska något justeras?
 
De senaste veckorna har jag bara koncentrerat mej på läkningen av såret på magen som varit både långdragen och deprimerande! Tack o lov så kunde jag komma iväg en vecka till Kreta tillsammans med kusin Fjonkan, det gjorde susen för både mej och såret. Jag kunde givetvis inte bada men jag hade vatten upp till låren och sen huvudet nere i vattnet, fick stå som ett gem med arslet i vädret, gick bra det också....
 
Har även börjat med viktväktarna, -4 kg på två veckor, inte illa, men jag får passa mej, vill ju inte banta bort mina nya bröst! Hahaha....
 
Förra veckan drabbades jag av ischias, jag grät och skrek av smärta men jäklar att jag skulle jobba om jag så skulle krypa till jobbet! Har haft det en gång tidigare för ca 3-4 år sedan, måtte det aldrig komma tillbaka!!
 
Nu ska jag bara vila och ladda för arbete, jag tänker skriva igen nästa vecka efter besöket hos kirurgen!
 
Kram alla! <3  

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2017-09-29 12:13:43

Kul att få veta att det går bra för dig nu.

Svar: ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-09-29 12:54:54

Du är helt suverän! ☺️

Svar: ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Gun

Publicerad 2017-09-29 20:41:03

Puss o kram!! Du e bäst ❤️

Svar: Puss ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Madde

Publicerad 2017-09-29 23:47:54

❤️❤️

Postat av: Kicki

Publicerad 2017-09-30 08:14:03

Så skönt att läsa att de går åt rätt håll...du e grym!❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela