lindaanneflod.blogg.se

Det här med läkning....

Publicerad 2017-07-11 17:58:57 i Allmänt,

Halloj!
 
Veckorna går och jag läker fläckvis!! Har ett envist sår under naveln som vägrar läka!! Plastiken är superbra, jag känner mej snart som en i gänget :) I måndags satte de dit en PICO på såret, det är som en mjuk platta kopplat till en dosa som ska dra ut allt var ur såret och efter det funderar de på att sy lite till!! Jag och PICOn kommer INTE överens! Igår när jag handlade började det tjuta som fan under mina kläder och innan jag fattade att det var jag!! Det var bara att lätta på byxorna för att tysta tjutet! Denna dosa hänger på mej dygnet runt och jag glömmer den hela tiden, grejer rasar och jag blir galen!! Var tredje dag måste jag komma in för kontroll, jag fick även penicillin då det är ett öppet sår....
 
 
 
 
 
 
 
På onsdag får Mollie svar på sin tumör som hon opererade bort, det såret har läkt hur bra som helst, tack o lov!!
Jag sysselsätter mig så gott det går, jag lever och njuter av livet tack vare min underbara familj, släkt och vänner.... Vad vore jag utan er?.... Ingen! Tack Annelie för Gbg <3
 
 
 
 
 
 
 
 
I helgen var jag och Sanna till kusten, jag höll mej lugn! Kunde lugnt luta mej tillbaks och se Sanna ta över stafettpinnen..... Gud vad hon är lik mej!! Njut, festa och ha kul säger jag bara!! <3 Mina "bra gener" kommer leva vidare :) Sanna fick en rolig helg och det var mitt mål! Tack min älskade släkt <3
 
Jag har även varit till minneslunden i Fellingsbro, ena gången med Sanna, andra med kusin Fjonkan. Det var både glatt och sorgligt..... När jag och Sanna var där så var jag relativt nyrakad på alla möjliga ställen, därav att jag fick jordens kli i rumpan, kollar mej lite runt i panik, inget folk, så ner med handen mellan skinkorna och kliar som en besatt, hör inte Sanna som säger att det är folk här!! Fyyy faaan vad pinsamt, vi skyndade till bilen, jag ska aldrig mer raka mej!! Kan tro att mamma hade kul!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min plan nu är att läka så fort jag kan, jag saknar jobbet och kollegorna! Men innan dess ska jag göra livet så bra som möjligt, vill inte slösa bort dagar.... Skriver snart igen!
 
 
 
 
 
 
KRAM ALLA <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-11 19:01:22

Kram till dig också! ☺️

Postat av: Ullis

Publicerad 2017-07-12 19:25:30

Håller tummarna för dig och bra läkning och att det är bra med vovven.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-13 11:56:34

Wow det gick att skriva här! Du bjuder alltid på ett gott skratt. Har du opererat magen med? Skönt att du snart är åtetställd. Du har haft lång och tuff resa Linda. Tack för att du delger oss. ❤ Veronika Gilljam

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-13 11:57:02

Wow det gick att skriva här! Du bjuder alltid på ett gott skratt. Har du opererat magen med? Skönt att du snart är åtetställd. Du har haft lång och tuff resa Linda. Tack för att du delger oss. ❤ Veronika Gilljam

Postat av: Veronika Gilljam

Publicerad 2017-07-13 12:12:31

Wow det gick att skriva här! Du bjuder alltid på ett gott skratt. Har du opererat magen med? Skönt att du snart är åtetställd. Du har haft lång och tuff resa Linda. Tack för att du delger oss. ❤ Veronika Gilljam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela