lindaanneflod.blogg.se

Nu måste jag skriva......

Publicerad 2015-11-17 21:46:20 i Allmänt,

Förlåt mitt uppehåll, det var behövligt........ I korta ord..... Livet suger!!!!!
Mitt liv rullar på, jobbat 100 % och mer där till sedan den 1 oktober.....
Nu är jag drabbad igen!! Fucking jävla cancer dra åt helvete!!!!!!
Min älskade mamma har lungcancer!! Ska man skratta eller gråta?? Kom igen din vidriga sjukdom, vi tar åter en match!! DU VINNER ALDRIG!!!!
Min älskade mamma har fått en tumör på lungan, eländet upprepas som en jävla, vet inte vad!!
 En sak vet jag helt klart, det är tusen gånger värre att ha en nära anhörig som drabbas än att vara drabbad själv!! Jag står helt maktlös inför detta MEN jag vet precis vad hon går igenom..... Jag ska kämpa och pusha henne av hela mitt hjärta!! Jag vet tankar, känslor och handlingar.....
Jag kommer skriva mycket framöver och dela med mej av allt jag kan..... Min mamma har självklart gett sin tillåtelse till det......
Kunde jag överta denna tuffa kamp i stället för min mamma så hade jag gjort det utan att ens blinka!
Nu ska jag ska vara den starka, som hon var för mej...... och kämpa det allra hårdaste!!!!
 
Imorgon ska jag träffa plastikläkaren ang. mina nya bröst.....ska skriva mer om det också!!
 
Men mitt närmsta om hjärtat just nu är DU min mamma <3 Nu är allt på dina villkor och önskningar..... Vi gör som du vill!! <3
 
Älskar dej!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2015-11-17 22:09:11

Ska detta j-la elände aldrig ta slut 😢 Mina tankar är med er i eran kamp 😘❤️

Svar: Tack fina Madde! Kram 💕
Linda Anneflod

Postat av: Gun

Publicerad 2015-11-17 22:46:20

Fuck Cancer!!! 😡😡😡 Stor kram till dej och framförallt till din mamma som oxå måste genomgå detta helvete!! 💓

Svar: Vi kämpar! Kramar 💕
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-11-18 06:34:34

Men va faaaan rent ut skrivet!!...usch så ledsen jag blir för er skull...vet hur maktlös man känner sig av att "stå bredvid" och se hur den äckliga cancern härjar runt i kroppen! Håller tummarna för din mamma nu och sänder dig kraft och styrka ❤

Svar: Tack fina! 💕
Linda Anneflod

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-11-18 08:57:45

En stor kram till er båda.

Svar: Kram till dej 💕
Linda Anneflod

Postat av: Monica

Publicerad 2015-11-18 09:16:04

Vet inte vad jag ska skriva.
Men tänker på er o hoppas allt ska gå bra. Kramar till er alla.

Svar: Kram 💕
Linda Anneflod

Postat av: Ann-Helen Danielsson

Publicerad 2015-11-18 12:43:42

Nu blev jag riktigt ledsen.Fina Liz. Varför skall det aldrig ta slut. Jag ger er styrketränar på distans.


En ledsen Ann-Helen

Svar: Tack goa du! Kram 💕
Linda Anneflod

Postat av: Veronika Gilljam

Publicerad 2015-11-21 10:05:51

Det sägs att han där uppe ger sig endast på de starka. Så det betyder att ni tar er igenom det här. Jag är så ledsen för er skull men vill tro att din mor är lika viljestark som du och då klarar ni det här. Mina tankar finns hos er ❤

Svar: Tack fina du! Kram 💕
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela