lindaanneflod.blogg.se

Hej regniga maj!!

Publicerad 2015-05-31 13:22:32 i Allmänt,

Jaha nu blev det åter sådär..... länge sen jag skrev!! Jag har inte riktigt haft inspiration.... Jag återhämtar mej bra men känner mig inte riktigt som jag brukar, fortfarande svettningar fast inte lika ofta. Snart 2 veckor sedan venporten togs bort och det har läkt fint, inga infektioner!
På torsdag är det dags att träffa läkare för att diskutera de nedre regionerna.
 
Jag vill bara komma till min sista operation och det är brösten, jag mår fortfarande dåligt när jag ser mej själv i spegeln, det är då jag blir ledsen och påmind om detta helvetes år. Jag är inte intresserad av att bära bröstproteser så jag har helt enkelt struntat i att besöka ortopeden. Förstod att jag skulle känna så, det var ju precis samma med peruken, den blev aldrig använd....
 
Om ett par veckor tar Sanna och Tina studenten men jag tror jag är gladare än dem! Sjukt stolt över att båda orkade ta sig igenom gymnasiet trots allt det jobbiga..... Min önskan har snart slagit in, nu är det bara körkorten kvar, det fixar ni också utan problem!!
 
Nu ser jag fram emot fredagen då jag ska sammanstråla med ett gäng glada tjejer.... Pernilla, Maria, Hanna, Jaana, Cissi, Anne....Hoppas Anneli också är ledig då!! Fint väder blir det, det ska jag se till!!
 
Nu försöker jag bara stanna kvar i nuet men eftersom jag är en tänkare så är det svårt, tänka framåt skapar bara förvirring och kaos (mer än vanligt)!! Klamrar mej fast i alla jävla carpe diem uttryck och letar efter harmoni i allt..... Men jag ska fortsätta att fånga alla mina fucking dagar..... Så till alla er stackare som får stå ut med mej, den närmsta tiden kan bli min mest förvirrade tid ever....... Finns bara vid min sida som ni alltid gjort <3
 
 
 
 
 
 
 
Kram o massa förvirrad harmoni <3

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2015-05-31 13:45:05

JAG ÄR LEDIIIIIIIIIIIG!!!!!

Svar: Då blir du meeeeeeed!!!!
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela