lindaanneflod.blogg.se

Jaha, nu ska det liggas!

Publicerad 2015-01-05 12:47:00 i Allmänt,

Halloj!
 
 
 
Förbannade jävla skit! Nu är det åter dags för en brinnande mage, blåsor i munnen, rinnande ögon och FEBER, så nu blir jag liggandes i några dagar!! Måste kvickna till tills nästa tisdag för då är det äntligen dags för de sista cellgifterna.... Det betyder att jag bara behöver må dåligt en gång till med biverkningar alltså, psykiskt kommer jag förmodligen få några jobbiga resor.... Men det tar jag itu med då!!
 
Att behöva ställa in en lunch-dejt med en underbar vän gör ont i hjärtat då vi inte ses så ofta, jag vaknade upp med frossa och feber.... Varför just idag!! Känslomänniska som man är så kommer tårar och snor, Carola vi syns snart igen hoppas jag <3
 
Pappa har i alla fall hämtat Mollie så hon får lite uppmärksamhet, kärlek och godsaker.... Hon kommer förmodligen tillbaks med ett kilo extra den bortskämda raringen :D Jag har beställt "soff-trappen" till henne och väntar med spänning! Jag är rädd för att hennes envishet kommer ta över och att hon kommer vägra använda den!!
 
Nyårsafton var lugnt, jag hälsade på bästa faster, där diskuterade vi nyårssmällare och hundar då även hennes hund blir skräckslagen!! Hon hade fått utskrivet lugnande till sin hund så hon skickade med ett piller till Mollie! Tack faster!
Efter besöket hos faster så överraskade jag Lena en sväng, fick en bok av Lena som heter " Jag vill fan leva". Ska läsa den och återkomma!
 
 
 
 
 
Jag fick även en snygg tunika/klänning som min mullerulliga kropp ska rymmas i..... Tack Lena <3
 
Jag besökte även min kusin Annelie för att vinna lite kosing på bingolotto, vi kämpade tappert hon, jag och hennes grabbar....men men! Av Annelie fick jag en bra "goodie-bag" Tack fina du!!
Klockan 22.00 var jag tvungen att bege mej hem då jag blev kallsvettig och illamående (måste vart bingo-nerverna).
Väl hemma så small det ordentligt runt om i stan, Mollie höll på att darra ur pälsen!! Det var då jag testade det lugnande pillret faster gav mej.... Mollie blev ko-lugn!!
Hon längtar redan till påskafton.... Hahaha....
 
Hallå, kusse Fjonkan!! Vad tror du om denna?? Det sötaste jag sett <3
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag bara sova och dricka massa vatten!
Ha en fin afton alla!
 
Kram från mej <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-05 14:07:09

...de kan inte vara drag från dig Mollie tagit efter...menar de här med envishet! ;-) ...hoppas du slipper dessa magplågor och att du får må bra, sista behandligen, de känns väl ändå rätt stort även om du har en bit kvar med strålning och op... håller alla tummar och tassarna på hundarna ska jag oxxå hålla, blir nog liite motvals och stret på de men de får de tåla! =P ...hoppas som skrivet att maguslingen håller sig i schack och ett gäng styrketankar och mjukiskramar till dig!

Svar: Ja att jag är envis har jag alltid fått höra 😃 Ibland är det till min fördel men ibland mindre bra! Stort grattis mormor!! Jag kan tänka mej att det är en stor lycka i livet ❤️ Tusen kramar till dej fina! 💕
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-09 09:00:46

...Tack Linda, ja de e stort men de bor ju så långt bort så de e svårt att få till de att ses...sååå trist för de växer ju så fort de små...men nästa helg ska jag upp och gosa med lillsessan och lillprinsen....hoppas du mår bättre och slipper dessa nedrans biverkningar...kramelikraaam och lycka till med travet om du spelar...sj ska jag rikta in mig på några triss! =)

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-09 09:00:47

...Tack Linda, ja de e stort men de bor ju så långt bort så de e svårt att få till de att ses...sååå trist för de växer ju så fort de små...men nästa helg ska jag upp och gosa med lillsessan och lillprinsen....hoppas du mår bättre och slipper dessa nedrans biverkningar...kramelikraaam och lycka till med travet om du spelar...sj ska jag rikta in mig på några triss! =)

Svar: Här blir det V75 imorgon 👍 Mår lite bättre, fått behålla det jag ätit med hjälp av smärtstillande. Ha en fin helg o skrapa ordentligt på trissarna! Stor kram 💕
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela