lindaanneflod.blogg.se

Tankar som snurrar....

Publicerad 2014-09-27 09:48:00 i Allmänt,

Hej alla fina!
 
Min vecka har varit lugn och lite tom på någotvis.... Inte haft mycket ork blandat med halsont o lite feber.
Slog upp mina blå 05.30 denna lördagsmorgon, tände lite ljus o slog på TVn och det är just den lugna o tysta stunden tankarna snurrar som allra mest.... Jag känner oro, tacksamhet, stress, frid, ja ni förstår....det snurrar friskt! Det är den stunden jag är mej själv närmast, där jag tillåter mej tänka och känna.
Just nu lever jag i en bubbla som jag inte valt själv, tar en dag i taget, planerar inget eftersom det är svårt, jag vet ju aldrig hur jag mår....
MEN vad mycket jag vill göra!! Det gör mej både lycklig och ledsen.
Tittar ut och ser att hösten är här, jag älskar hösten och det tänker jag även göra detta år....
 
Inget svar ang. mina lymfar än, svaret är nog klart men jag har ingen brådska att veta, eller så vill jag helt enkelt inte veta.... Jag har lärt mej att jag varken kan styra sjukdomen eller provresultaten!! Ödet avgör....
Att inte ha kontroll eller kunna styra över saker gör mej frustrerad!! Jag känner mej helt maktlös....
 
Nog med gnäll Linda!!
 
Idag tänkte jag ta mej upp på stan en sväng om orken finns, behöver ansiktskräm och säkert säkert lite onödiga "tjejgrejer".
I veckan fick jag en överraskning av fina Johanna J, en present i brevlådan som jag och tjejerna kommer ha glädje av, tusen tack till dej och familjen <3
 
Jag har även beställt en ny "tub" (fuck cancer) att ha på flinten, den är köpt på ungcancer.se och väntas komma i veckan. Nu säljs även Rosa bandet för fullt.... Pyntad med armband, tub och rosa band så börjar jag likna någon slags cancer-julgran vid det här laget!!
 
Min 40-årsdag närmar sig med stormsteg, den jag skulle fira utomlands med mina tjejer, kusin och hennes tjejer, den resan blev såklart avbokad, det känns så trist.... Min 40-årsdag orkar jag inte fira i dagsläget, den vill jag bara tillbringa med mina nära o kära och helst iklädd pyjamas.
Jag älskar att fira och hoppas på att få fira rejält en dag!!
 
Idag hoppas jag att hästarna travar som de ska!! Trevlig lördag!
 
Kram alla!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Janne. F

Publicerad 2014-09-27 10:03:18

Vad fint du skriver vännen <3

Å att hästarna ska trava rätt är väl lika lätt den här veckan he he.

Ha d bäst.

Kramar Janne.

Svar: Tack!! Hade ju bara 2 fel förra lördagen!! Kram
Linda Anneflod

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-09-27 11:28:09

Bästa bästa Linda. Du är för härlig. Dagen på jobbet gick betydligt lättare när jag pratade med dig häromdagen... Dahlberg hade både skäck o glädje i blicken när jag berättade att jag tagit över "tjatet" om kaffebröd tills du kommer tillbaks. Stark som aldrig förr. :-D.
Massor med kramar...vi kanske ses på stan då.

Svar: Vad jag ska tjata när det blir tillfälle!! Kram bästa Cissi ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-09-27 11:29:32

skRäck ska det ju stå :-)....puh får skylla på seg dator ;-)

Svar: Hahaha....
Linda Anneflod

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-09-27 14:55:11

Tusen kramar ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

Svar: Kram faster ❤️❤️❤️
Linda Anneflod

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-27 18:34:10

Finaste finaste Linda!!! ❤️😘❤️

Svar: 😘👍
Linda Anneflod

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-27 18:35:07

Jag glömde ju skriva mitt namn...
Det vara ju bara jag Malin! 😘

Svar: 😘💕
Linda Anneflod

Postat av: Jaana

Publicerad 2014-09-27 22:05:20

När man fyller jämt så får man fira den klädd i vad som helst :).

Tråkigt med eran solsemester, men du vet Linda, solen och palmerna finns kvar och väntar på er :).

Kramar i massor <3

Svar: Kraaam Jaana ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Madde

Publicerad 2014-09-28 00:24:39

>---------------------- " ---------------------<
Bamsekram <3

Svar: ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2014-09-28 09:56:58

Du får fixa ett pyjamasparty med nära och kära och krypa upp i sängen allesammans ;-) Närheten till de man älskar mest, då gör de ju inget om de blir lite trångt i sängen!. Hoppas hästarna sprang in några slantar till dig! Ha en bra söndag! kramiz

Svar: Tack Kicki! Hästarna sprang men inte som jag ville 😃 Kram!
Linda Anneflod

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-09-28 11:31:42

Hoppas att du får en fin söndag!

Styrkekramar från oss i skogen!

Svar: Tack så mycket och detsamma! Kram L
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela