lindaanneflod.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-09-24 06:43:28

Vilka jättefina tjejer du har, kram till dig Linda.

Svar: Kram till dej ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Kicki

Publicerad 2014-09-24 06:46:27

Fint och stämningsfullt! <3
Hoppas du mår så bra som du bara kan och att "skitsjukdomen" släpper sitt grepp om dig snart! Kramiz

Svar: Tack o kram ❤️
Linda Anneflod

Postat av: Din dagmamma.

Publicerad 2014-09-24 09:42:11

Du är helt otrolig hur orkar du. Kramar i massor.

Svar: Tack, jag sysselsätter mej när jag har ork. Nu har jag feber o ont i halsen, inte bra.... Måste bli bättre tills på måndag så jag kan få cellgifterna! Stor kram!!
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela