lindaanneflod.blogg.se

Mina barn är vuxna!!

Publicerad 2014-12-19 15:01:28 i Allmänt,

Hej hopp!!
 
 
Helt galet att Sanna och Tina fyller 18 år idag!! Jag har inte riktigt fattat än!! Men jag känner mej sjukt lycklig och tacksam att just ni är mitt bästa och mitt allt <3 Vilket ni även fått ingraverat i era smycken som blev så fina!!
Jag lägger upp bilder på smyckena nästa gång jag bloggar för just nu bränner tjejerna pengar på stan och smyckena hänger runt deras halsar.
 
Jag har mer eller mindre varit sömnlös i natt, klockan 06.00 fick jag nog, jag klev upp och gjorde en 18-års bricka med gott och gick in och sjöng för dem..... De sov nämligen i MIN säng!! Det blev hundar, frukt, papper, ljus och kuvert i hela sängen!!
 
 
 
 
 
Själv har jag mått hemskt i snart en vecka, magvärken har gett mej mycket tid på toagolvet där jag gråtit, spytt, svettats och kvidit, jag övervägde för en sekund att ringa sjukvården men min envishet stoppade mej!! Jag vill som sagt inte ligga på avd. 85 eftersom jag tycker det är hemskt....Där ligger ju människor med cancer!! Usch!!
Idag har jag fått behålla det jag ätit, en skinkmacka!! Magvärken verkar ge sig men jag törs inte hoppas för mycket än. På tisdag är det dags för en ny dos med cellgifter så jag väntar in mer magvärk.
Jag har 2 ggr kvar av cellgifter så jag kommer få genomlida värken och taogolvet 2 ggr till!! När jag tänker den tanken blir jag bara ledsen för den smärtan går inte att beskriva. Jag måste orka även om jag bara vill ge upp, slippa gifterna och biverkningarna....
På måndag ska jag träffa läkaren igen, hoppas det finns något smärtstillande som kan hjälpa mej bättre!!
 
Nu ska jag bara fortsätta vila och glädjas åt tjejernas stora dag! Jag tror banne mej att lyckan över dessa ungar har botat lite av magsmärtorna! Nu väntar jag och hundarna på att de ska komma hem från shoppingen för då skall det färgas hår och piffas upp inför kvällen <3
 
 
 
 
 
 
Ha en fin helg alla!
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2014-12-19 16:07:21

Usch förstår att de måste vara tufft med magvärken! =( ...hoppas du får ett gäng braiga dagar innan nästa dos med gifter.. Ha en underbar dag med dina "småttingar! ;-)kramelikraaaam

Svar: Det var en bra dag idag, så glad 😃 Kramar till dej 💕
Linda Anneflod

Postat av: Johanna Sandberg

Publicerad 2014-12-19 19:26:00

Ja, tänk att våra barn blivit så stora o vi åldras inte en dag😉. Krya på dig. Styrkekramar.

Svar: Tusen tack fina du! Kram 💕
Linda Anneflod

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

44 årig ensamstående tjej med underbara tvillingdöttrar på 22 år samt en liten chihuahua på 10 månader. Drabbad av trippelnegativ bröstcancer dec. 2011 i höger bröst. Åter drabbad juli 2014 i vänster bröst då med spridning till lymfkörtlar. Även drabbad av malignt melanom våren 2016. Jag skriver om mina känslor, långa behandlingar och smärtsamma operationer. Jag säger bara Fuck Cancer!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela